Specialist i arbejdstid og vagtplanlægning til Senior og Omsorg – HR og Personale

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du et godt kendskab til arbejdstid og vagtplaner, og kan du lide at skabe attraktive og fleksible arbejdspladser via god styring og optimering af vagtplaner, så er du den rette til HR og Personale. 

Om os og opgaven
Du bliver en del af et fagligt kompetent og engageret team bestående af otte personaleadministrative medarbejdere, en elev, to personalekonsulenter, en personalejurist samt en teamleder. 

Teamet varetager personaleadministrative opgaver, yder rådgivning og vejledning til ledere og arbejdspladser. Vi samarbejder på tværs af forvaltning og koncern, samt igangsætter og koordinerer tværgående forløb. Vi har i teamet et stort fokus på udvikling af egen opgaveløsning i forhold til at styrke vores indsats ind i den fælles kerneopgave og digitalisering. 

Du bliver ansvarlig for at udvikle og løfte arbejdet med arbejdstid og vagtplanlægning i forvaltningen, med fokus på at se nye muligheder og understøtte ledere og arbejdspladser med at skabe en højere grad af fleksibilitet og optimering af vagtplanlægningen.  

Du bliver en vigtig sparringspartner for lederne og vagtplanlæggerne, og du skal styrke deres arbejde med vagtplaner igennem rådgivning og dialog. Vi forventer, at du bidrager til den strategiske udvikling af området og udbreder din viden og erfaringer gennem undervisning, workshops og netværk.   

Du bliver en del af et arbejdsfællesskab med et højt tempo og plads til humor. Her er en høj grad af fleksibilitet ift. planlægning af egen arbejdstid og mulighed for at arbejde hjemmefra. Vi vægter faglig udvikling og sparring højt – og vi hjælper altid hinanden i pressede perioder. 

Vores forventninger til dig
Du har flere års erfaring med arbejdstid og vagtplanlægning, og dine kompetencer matcher nedenstående:

  • Indgående kendskab til døgnarbejdstidsaftalerne på det kommunale område, samt praktisk erfaring i at arbejde med disse
  • Godt kendskab til brugen af Optima
  • Udviklingsorienteret - ser muligheder fremfor begrænsninger
  • Imødekommende og lyttende, og kan stå fast ift. retning
  • Bidrager aktivt til et godt arbejdsmiljø og et stærkt fagligt fundament i teamet
  • Struktureret og god til at koordinere og prioritere dine opgaver
  • Det er en fordel, hvis du er vant til at arbejde og navigere i en stor, politisk styret organisation
  • God til at kommunikere både skriftligt og mundtligt

En del af dit arbejde kommer til at foregå i sygeplejen, på plejehjem og i hjemmeplejegrupper. Det er derfor nødvendigt, at du har kørekort og egen bil til rådighed. 

Arbejdsstedets adresse: Senior og Omsorg er placeret i Hammer Bakker, Storemosevej 19, 9310 Vodskov, men du vil skulle bruge en stor del af din arbejdstid ude hos kollegaer i forvaltningen.

Vil du vide mere?
Du er meget velkommen til at kontakte teamleder Rasmus Bjerre Johansen på tlf. 2520 5460.

Vi forventer at holde samtaler onsdag den 13. marts 2024 på Storemosevej 19, 9310 Vodskov.

Ansøgningsfrist er søndag den 3. marts 2024.

Løn- og ansættelsesvilkår
Efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

I Aalborg Kommune tror vi på, at mangfoldighed skaber værdi, og vi bruger det potentiale, der ligger i forskelligheden til at løse vores kerneopgave endnu bedre. Vi behandler alle vores medarbejdere ligeværdigt, og opfordrer alle til at søge stillingen – uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold. 

Vores arbejdsplads – kom med på en fantastisk rejse  
Som medarbejder i Aalborg Kommune bliver du en del af et stærkt fællesskab, der tæller 16.000 kollegaer og som hver dag udvikler sig sammen for at skabe de bedste resultater for borgere, virksomheder og foreninger.    

Vores kommune – i rivende udvikling  
Aalborg vokser hvert år med flere end 1000 nye indbyggere og takket være et handlekraftigt fællesskab, der gør tingene sammen, er der de sidste årtier blevet skabt tusinder af nye arbejds- og studiepladser samt et rigt kultur- og fritidsliv.  

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

www.aalborg.dk, Storemosevej 19, 9310 Vodskov

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 03-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5994803

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet