SoMe Manager

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du en skarp pen, og er du god til at fortælle med video? Kan du få gode historier om forsyning og grøn omstilling til performe på SoMe? Og har du lyst til at krydre din hverdag med kampagner, branding og employee advocacy? Så send os din ansøg og fortæl os, hvorfor du er den SoMe Manager, vi søger til vores kommunikationsteam. 
 


Jobbet

Vi søger en SoMe Manager, der har lyst til, flair for og erfaring med at arbejde med kommunikation, markedsføring og annoncering på Facebook, Instagram og LinkedIn. Jobbet består både af strategisk og hands-on-arbejde, men med vægt på det praktiske arbejde. Jobbet giver en hverdag med fart over feltet og kontakt til mange gode kolleger. 

Dine primære opgaver som SoMe Manager er at 

  • opsøge de gode historier rundt omkring i virksomheden – også hos kolleger, du ikke kender i forvejen
  • skrive eller optage videoer til opslag
  • markedsføre opslag og annoncer 
  • svare på beskeder fra kunder og samarbejdspartnere
Vores SoMe Manager skal være stærk på det tekniske område inden for annoncering på SoMe-platformene, men jobbet kræver også, at du arbejder effektivt som en stærk formidler. Annonceringsmulighederne på SoMe får SoMe Manageren sat i spil til fordel for forretningen og vores markedsføringsindsatser. Udarbejdelse af opslag og overvågning af kommentarsporet foregår i samarbejde med øvrige i teamet. 

Vi sætter en ære i at passe godt på vores omverden – og derfor bruger vi også de kommercielle markedsføringsværktøjer på SoMe-platformene med omtanke og passer godt på data. Det er vores forventning, at du kan arbejde kreativt med markedsføring af fjernvarme, fjernkøling og hverdagstips til at leve bæredygtigt med vores forsyningsprodukter inden for energi, rent drikkevand og spildevand. Men samtidig går du helt sikkert også op i data, algoritmer og er opdateret, når medierne ændrer sig, så du kan få vores kommunikation og markedsføring til at performe. 

Aalborg Forsyning har hovedkontor i Norbis Park, som er vores helt nye erhvervspark. Vi er i fuld gang med at udvikle området omkring Nordjyllandsværket til at blive Nordjyllands mekka for grøn omstilling inden for forsyning. Vores ambitioner er store, og vi både planlægger og bygger i en rivende fart. Du vil komme til at arbejde med kommunikation om Norbis Park på SoMe, hvor vi både skal i gang med branding af området og rekruttering af udviklingsvirksomheder til etablering i parken.

Et af vores strategiske fokusområder i de kommende år er medarbejderrekruttering. Her får vores SoMe Manager en vigtig rolle, når vi skal udbygge vores employer branding og arbejde mere med employee advocacy. Du får også en afgørende rolle i rekruttering efter de bedste kandidater via SoMe. 

SoMe Manageren kan også bidrage med nyheder til vores intranet, kampagneplanlægning og branding af forretningen. 


Om dig


Du er uddannet inden for kommunikation og har nogle års erhvervserfaring. Du er god til at tale med mennesker og kan lide at bevæge dig ud på ukendt terræn – en egenskab du får god brug for, når du selv opsøger og indsamler historier hos mange forskellige kolleger. Som en af vores værter i kommentarsporet på SoMe, er det også vigtigt, at du er imødekommende og kan vende en dårlig stemning til en god kundeoplevelse. 

Derudover kan du vinge af, at du:
  • er med på beatet og kan finde kreative løsninger 
  • har forretningsforståelse og analytisk tæft
  • har et kommercielt mindset og gerne erfaring fra markedsføringsbranchen
  • har drivkraft, er ekstrovert og positiv
  • kan (om)prioritere dine opgaver, som nye behov opstår
  • ubesværet kan samarbejde tæt med andre kommunikationsfagligheder
  • er vant til at hente data og præsentere statistik på konkrete opslag, annoncer og kampagner
  • har erfaring med Meta Business Manager, LinkedIn Business Manager
  • evt. kan formidle på både dansk og engelsk på SoMe – og tilmed evt. har viden om andre landes brug af sociale medier inden for B2B.
 

Sådan er vi

Du bliver en del af Team Kommunikation og Design, hvor vi er seks medarbejdere, der arbejder med branding, kampagner, kunderejser, web, SoMe, design, intern kommunikation – ja kommunikation ud i alle afkroge og i et bredt miks. Vi har store ambitioner på forretningens og egne vegne, for vi arbejder på at gøre en kommunikativ, positiv forskel for Aalborg Forsyning, Norbis Park og grøn omstilling. I teamet får du masser af faglig sparring, og vi forventer at få det samme igen. Vores filosofi er, at vi lykkes bedst i samarbejde. 

Med os på arbejde har vi hver dag et godt humør og en positiv tilgang til kolleger, opgaver og udfordringer. Omgangstonen er humoristisk og uformel, og så har vi alle lyst til at deltage socialt i arbejdspladsen. Det forventer vi også, du har. Udover det sociale er det vigtigt for os, at vi udvikler vores faglighed. Nogle gange sammen, andre gange hver for sig.


Løn og ansættelsesforhold


Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst. Vi tilbyder gode arbejdstider, mulighed for efteruddannelse, fitnessfaciliteter og kantineordning. Vi er en fleksibel arbejdsplads med gode muligheder for at kombinere fysisk fremmøde på arbejdspladsen med hjemmearbejde.

Jobbet er en fast stilling på 37 timer om ugen. Arbejdsstedets adresse er Norbis Park på Nefovej 50 i Vodskov, Det er nødvendigt, at du har kørekort til rådighed, da du fra tid til anden kommer til at opsøge kolleger på andre adresser.


Interesseret?


Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte teamleder Marianne Jensen (Team Kommunikation og Design) på marianne.jensen@aalborgforsyning.dk eller tlf. 2519 9481.

Ansøgningsfrist er 3. sept. 2023 – vi forventer at afholde samtaler i uge 37. Ansættelsesstart er 1. oktober eller 1. november 2023. Vi informerer dig om tid og sted, hvis du bliver indkaldt til samtale. Du får afslag, hvis ikke du kommer i betragtning til jobbet. 

Du skal forvente at blive stillet en opgave, som skal afleveres inden samtalen. Opgaveløsningen vil indgå i den samlede vurdering.


Aalborg Forsyning
Aalborg Forsyning er midt i en ambitiøs udvikling hen imod en mere grøn forsyning. Med mere end 600 medarbejdere forsyner vi vores kunder med varme, gas, køling og rent vand. Og vi håndterer regnvand, spildevand, genbrug og sortering med fokus på at opnå mere bæredygtighed – også på den lange bane. Med afsæt i vores fælles værdier – tillid, respekt, faglighed, samarbejde og udvikling – arbejder vi hver dag på at skabe attraktive arbejdspladser med høj trivsel og produktivitet. Vi indgår i både offentlige og private partnerskaber, hvor innovation, udvikling og test er i fokus. Aalborg Forsyning er derfor også partner i Green Hub Denmark med ambitionen om at være med helt fremme, når fremtidens grønne løsninger skal testes. Vi er organiseret i tre direktørområder for innovation, teknik og økonomi, samt Aalborg Renovation og er en del af Aalborg Kommune. Vores mission er at skabe tryghed og bæredygtighed – også for kommende generationer.


Fakta om Aalborg Forsyning

  • 600 medarbejdere
  • 65.000 kunder
  • Mission: Vi skaber tryghed og bæredygtighed - også for kommende generationer
  • 5 værdier: Tillid, respekt, faglighed, samarbejde og udvikling

Læs mere om vores arbejdsplads

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Aalborg Forsyning, Nefovej 50, 9310 Vodskov

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 03-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://aalborgforsyning.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=6dc5a7bc-b37f-4b5e-870c-1a1ab762695d

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5892664

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet