BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du styr på Navision og lyst til at gøre en forskel, så har vi jobbet til dig.
Kan du udvikle, administrere og hjælpe med opgradering af vores 2017 platform, tilbyder AKV et spændende job med stor mulighed for at sætte dit præg på vores fremtidige IT-platform.
AKV står overfor udvidelse med ny fabrik. Derfor har vi brug for nytænkende kompetencer. Du kommer til at sidde i en nyoprettet stilling med ansvar for det interne ERP-system - lige fra brugeren til arkitekturen.
Forståelse for processen fra produktion til salg og levering, samt de underlæggende arbejdsgange, er grundlaget for at opnå succes i stillingen. Du vil være en nøgleperson i den kommende opgradering af vores ERP-system til Business Central.
Dine primære opgaver vil bestå af:
- Primært ansvar for ERP-opgradering
- Udarbejdelse af kravspecifikation i forbindelse med ERP hvor nødvendigt
- Implementering og nyudvikling af det nye ERP
- Vedligehold og videreudvikling
- Bruger administration og opsætning af rettigheder
- Daglig drift af Navision
- Automatisering fra processer
- Udarbejdelse & tilretning af rapporter.
- Kontakt til Navision samarbejdspartnere
Det er et plus, hvis du kender (men ikke et krav):
- Opsætning af SQL-server
- Kendskab til RPA
- Programmering som f.eks. SQL, C++, VBA
Som person er du
- Selvstændig, serviceminded og har en samvittighedsfuld tilgang til dit arbejde
- Struktureret i dit arbejde
- God til at skabe overblik
- I stand til at trække på egen og dine kollegers viden i udfordrende situationer
Det er en fordel, hvis du har erfaring med administrative opgaver omkring Navision, men det vigtigste er, at du har lyst til at være drivkraften i at udvikle og vedligeholde strukturen omkring systemet.
Din normale arbejdstid er 8-16 eller tilsvarende. Stillingen er med tiltrædelse snarest muligt, men vi venter gerne på den rigtige.
Lidt om AKV
AKV er fra 1933, og er den nordligste af Danmarks fire kartoffelstivelsesfabrikker. Vi producerer kartoffelstivelse baseret på leverancer af kartofler i perioden september til december, den såkaldte kampagneperiode, hvor forædlingen sker på helårsbasis og i døgndrift på et særskilte fabriksanlæg på AKV’s fabriksareal i Langholt.
Vi har i de sidste år gennemgået store forandringer, og denne proces er stadig i gang. På AKV vil du blive en del af et solidt fundament med dybe rødder i den jyske muld, men vi tør stadig tænke stort og skabe de forandringer, der skal til.
Lyder det som noget for dig, så tøv endelig ikke med at sende en ansøgning afsted allerede i dag.
Sådan ansøger du
Du sender en skriftlig ansøgning med emnefeltet ’Navision administrator’ til e-mailadressen akv@akv.dk.
Ansøgninger vil blive behandlet løbende
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
AKV AmbA, Gravsholtvej, 9310 Vodskov
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6001295