BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
HL Rent ApS søger bogholder/administrativ medarbejder på deltid / fuldtid
Arbejdet omfatter daglig bogføring, afstemning af banker, opfølgning på betalinger, kreditorbetalinger samt afsendelse af fakturaer, acontobetalinger og tilbud. Én gang om måneden laves der løn til funktionærer, timelønnet samt vikarer. Der arbejdes i programmet E-conomic og løn laves i Dataløn/Bluegarden.
Èn gang årligt gøres alle selskaber klar til revision. Afhængigt af om du ønsker deltid eller fuldtid har vi mulighed for at tilpasse omfanget af arbejdsopgaver.
Praktisk erfaring:
Vi bruger e-conomic og dataløn til vores daglige bogførings- og lønarbejde. Desuden vil erfaring med projektmodulet i e-conomic være en fordel, men ikke et krav, da det hurtigt kan læres.Om du har 2 år eller 35 år i bagagen tæller ikke så meget, det vigtige er, at du har gå-på-mod og kan håndtere de forskellige bogførings og administrative opgaver som måtte komme. Du skal have en personlighed, hvor du også holder dine kollegaer ansvarlig for god disciplin med hensyn til korrekte arbejdsgange, referencer på indkøb, vejesedler, registreringer og korrekt brug af vores projektstyringsværktøjer. Vi er også meget åbne for indførelse af nye og smarte værktøjer indenfor automatisering af bogholderiet, og kendskab/erfaring med dette vil være en fordel.
Arbejdsmiljø:
Du kommer til at sidde som eneste administrative medarbejder, men med 3 gode kollegaer omkring dig, der fungerer som projektledere og beregnere. Derudover har vi 12 fastansatte indenfor nedbrydning og sanering samt 10 fastansatte indenfor lager og rengøring. Vi har en uformel dagligdag, med plads til både faglig fordybelse og sociale afbræk i løbet af dagen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
HL RENT ApS, Industrivej, 9310 Vodskov
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Via e-mail: simon@hlrent.dk
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5906762