Bliv teknisk servicemedarbejder i Hammer Bakker og gør en forskel for borgere med særlige behov

dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du en problemløser med teknisk snilde og en passion for at hjælpe andre? Kan du fikse alt fra kaffemaskiner til komplekse systemer med et smil? Så er det dig, vi leder efter! Vi søger en engageret og dygtig teknisk servicemedarbejder til Teknisk Service, Hammer Bakker området. Hos os får du mulighed for at arbejde med spændende opgaver, udvikle dine færdigheder og gøre en forskel.

Hammer Bakker området er et større sammenhængende bygningsområde med både administrative funktioner og bo- og dagtilbud inden for handicapområdet. Du vil derfor møde mange forskellige medarbejdere og borgere i din arbejdshverdag. En stor del af arbejdsopgaven ligger i viceværtsfunktionen i to kommunale botilbud opført efter almenboligloven, hvor Teknisk Service står for den samlede viceværtsopgave.

De primære opgaver
I botilbuddene efter almenboligloven varetager Teknisk Service den fulde viceværtsopgave.

  • Indvendigt vedligehold af boliger og serviceareal
  • Drift af tekniske installationer – kaldeanlæg, ABA-anlæg, nøglesystemer
  • Klargøring af boliger
  • Opsyn med grønt og hvidt vedligehold

Dertil kommer en generel servicering af bygningsfællesskabet Hammer Bakker vedr. en række praktiske og tekniske opgaver. Opgaveløsningen bliver med flere tværfaglige samarbejdspartnere samt i et tæt samarbejde med lederne på de enkelte tilbud.

Faglige kompetencer

  • Håndværksmæssig flair og kan selv løse mange vedligeholdelsesopgaver  
  • Selvstændig tilrettelæggelse og planlægning af arbejdsopgaver 
  • Erfaring med og viden om ventilation, kaldeanlæg, brandanlæg og CTS styring
  • PC-kendskab på brugerniveau og kan bruge det i dit arbejde
  • Kendskab til social- og voksenhandicapområdet er en fordel, men ikke et krav          
  • Gyldigt kørekort B 

Personlige kompetencer

  • Ansvarsbevidst, loyal og god til at samarbejde med mange forskellige samarbejdspartnere 
  • Imødekommende, robust og kan lide at være sammen med mennesker
  • Empatisk, tålmodig og rummelig ift. at arbejde med en særlig målgruppe af vores borgere 
  • Løfter opgaver selvstændigt, udforsker nye idéer, omstillingsparat og tænker i helheder
  • Teamspiller der er fleksibel og behjælpelig i hele teamets opgaveportefølje 

Vi kan tilbyde                                                       

  • En spændende og afvekslende arbejdsplads 
  • Et tæt samarbejde med din nærmeste kollega om opgaveporteføljen i området 
  • Oplæring i tæt samarbejde med dine kolleger eller gennem relevante kurser
  • Et kompetent team der drives af at gøre en forskel for borgere og medarbejdere
  • Godt kollegialt sammenhold i en organisation med mange samarbejdspartnere 

Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads

  • En fast stilling på 37 timer pr. uge (arbejdstiden er primært i dagtimerne)
  • Forventet ansættelsesdato pr. den 1. januar 2025 eller efter nærme aftale

Vi opfordrer ansøgere til at læse mere om de botilbud, Teknisk Service servicerer i Hammer Bakker området. Ansøgere skal kunne se sig selv arbejde på botilbuddene med forståelse, rummelighed og øje for beboerne indenfor de særlige målgrupper.

Botilbuddene Løvdal og Gennem Bakkerne råder over i alt 62 boliger. Tilbuddene er oprettet til borgere med særlige behov. Beboerne er voksne med betydeligt nedsat psykisk funktionsevne som kan have en udadreagerende adfærd og har behov for at være i et særligt tilrettelagt pædagogisk udviklingsmiljø. Flere af boligerne er skærmede enheder.

Om Teknisk Service

  • Enheden består af 1 leder samt ca. 36 medarbejdere. Ansvarlig for at servicere omkring 140 bygninger med stor geografisk spredning i hele Aalborg Kommune, ligesom enheden servicerer og vedligeholder Senior og Omsorgs mere end 260 tjenestebiler. Teknisk Service er organiseret i lokale teams.
  • Håndtering af de tekniske opgaver i Senior og Omsorg omkring bygninger og tekniske anlæg. Dertil kommer en række tværgående nøglefunktioner vedr. f.eks. kaldeanlæg, brandalarmeringsanlæg, biler mv.
  • Teknisk Service er organiseret i Administrationsafdelingen sammen med de to øvrige enheder ’Økonomi og Data’ og ’IT og Digitalisering’. 
  • Vi prioriterer højt, at kompetencerne matcher opgaverne og har fokus på at optimere opgaveporteføljen for at kunne varetage faglig servicering og driftsunderstøttelse.

Arbejdsstedets adresse 
Senior og Omsorg, Teknisk Service, Storemosevej 19, 9310 Vodskov som mødested, men opgaverne varetages rundt i Hammer Bakker området.

Vil du vide mere? 
Du er velkommen til at kontakte leder af Teknisk Service Richard Villadsen på mobil +4525203477.

Ansøgningsfrist er torsdag den 21. november 2024 kl. 23.59.

Ansættelsessamtaler afholdes tirsdag den 26. november 2024. 

Løn- og ansættelsesvilkår 
Efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Forud for endelig ansættelse indhentes der straffeattest samt reference.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Kom og arbejd sammen med os 
Mangfoldighed skaber værdi, og vi opfordrer alle til at søge stillingen – uanset alder, køn, religion, handicap eller etnicitet. 

Du bliver en del af et stærkt fællesskab med 17.000 kolleger, og du kan glæde dig til en rummelig arbejdsplads med gode ansættelsesforhold, gode muligheder for kompetenceudvikling og fokus på trivsel. 

Se alle fordelene ved et job hos os og bliv klogere på ansættelsesprocessen trin-for-trin https://www.aalborg.dk/job-og-karriere

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

www.aalborg.dk, Storemosevej 19, 9310 Vodskov

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6142665

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet