Vi søger en administrativ nøgleperson til vores salgsteam. Vores salgsindsats er under forandring, så vi mangler dig, der brænder for at udvikle processer, varetage udarbejdelse af tilbud, nørde leveringsbestemmelser og meget mere.
Jobbet
Salgsteamet i Varme, Køl og Gas arbejder med salg af fjernvarme og fjernkøl. Og vi er i fuld gang med at omstille den måde, vi arbejder med salg på.
Du vil blive en nøgleperson i tilbudsgivning til private- og erhvervskunder. Det vil sige, at du får ansvar for at udarbejde tilbud med udgangspunkt i vores leveringsbestemmelser. Du får også ansvaret for at sikre, at vores skabeloner og systemer understøtter salgsprocessen, ligesom du skal hjælpe med at udarbejde procesbeskrivelser og statistikker.
Et andet vigtigt område for dig bliver vores tillægsprodukter til fjernvarme: Varme+ og Fjernvarmens Serviceordning. Der er stort potentiale i de 2 produkter. Du skal stå for at få skabt kendskab til dem blandt vores kunder.
Du bliver en del af et hus, hvor vi alle brænder for at arbejde med forsyning. Fordi det er produkter, der giver mening og har stor betydning for os alle. Du kommer til at indgå i et salgsteam på 5 personer, men vil i øvrigt få en stor kontaktflade til mange øvrige kompetente kollegaer med masser af viden at trække på.
Salgsteamet er en del af Salg & Service, der varetager bl.a. kundeservice, salg, tekniske og økonomiske beregninger, tilbud, målerhåndtering, hjemtagning af data og energirådgivning. Salg & Service består i dag af 35 medarbejdere, 4 teamledere og 1 afdelingsleder.
Om dig
Den ideelle kandidat har erfaring med projektkoordinering og -ledelse, salg, tilbudsgivning og kundeservice, der gør dig i stand til at analysere og formidle tekniske problemstillinger.
Vi forestiller os, at du kommer fra en stilling som projektleder eller forretningskoordinator, gerne med erfaring fra forsyningsbranchen og/ eller teknisk opgaveløsning.
Det vil være en fordel, hvis du har stor økonomisk forståelse, eftersom det er en væsentlig del af vores tilbud og projekter.
Du skal have lyst til at drive den administrative udvikling af vores tilbudsgivning, nørde vores leveringsbestemmelser, være sparringspartner og være et ansigt udadtil.
Vi regner i øvrigt med, at du er:
- Kommercielt tænkende
- Stærk i tværorganisatorisk samarbejde og personlige relationer
- Udadvendt, opsøgende og vedholdende
- Holdspiller med gode kommunikations- og samarbejdsevner
Vi tilbyder:
- En arbejdsplads med en uformel omgangstone
- En vigtig nøglerolle i en organisation og et marked i udvikling
- En stilling med mulighed for at præge indholdet af dit job
Løn og ansættelsesforhold
Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst. Vi tilbyder fleksible arbejdstider, mulighed for efteruddannelse, fitnessfaciliteter og kantineordning.
Aalborg Forsyning opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. Koncernsproget er dansk.
Vi forventer at afholde 1. samtale i uge 47 og 2. samtale i uge 48, med mulig tiltrædelse 1. januar 2025.
Interesseret?
Har du spørgsmål, eller vil du gerne vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Gustav Heidemann Lassen på +45 25200240
Aalborg Forsyning
Aalborg Forsyning er midt i en ambitiøs udvikling af vores forsyning. Med mere end 500 medarbejdere leverer vi hver dag varme, gas, køling og rent vand til vores kunder. Vi håndterer regnvand, spildevand med ambitioner om at bidrage til den grønne omstilling. Med afsæt i vores fælles værdier – tillid, respekt, faglighed, samarbejde og udvikling – arbejder vi hver dag på at skabe attraktive arbejdspladser med høj trivsel og produktivitet. Vi indgår i både offentlige og private partnerskaber, hvor innovation, udvikling og test er i fokus. Det sker bl.a. i vores erhvervsområde Norbis Park, hvor vi i disse år bygger og afprøver nye teknologier, der skal skabe fremtidssikker forsyning. Vi er organiseret i tre direktørområder for innovation, teknik og økonomi, og så er Aalborg Forsyning Danmarks 2. største kommunalt ejede multiforsyning.
Vores mission er at skabe tryghed og bæredygtighed – også for kommende generationer.
Fakta om Aalborg Forsyning
- 500 medarbejdere
- 65.000 kunder
- Mission: Vi skaber tryghed og bæredygtighed - også for kommende generationer
- 5 værdier: Tillid, respekt, faglighed, samarbejde og udvikling
Læs mere om vores arbejdsplads
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Aalborg Forsyning, Norbis Park 100, 9310 Vodskov
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-11-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6138762