Barselsvikariat som personaleadministrativ medarbejder til Senior og Omsorg – Team SOSU-Uddannelse

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en barselsvikar i perioden 01.03.24 til 28.02.25 til en stilling, hvor man i det daglige arbejder indenfor personaleadministration; specifikt i forhold til Social- og Sundhedselever. Du vil blive en aktiv del af at understøtte forvaltningens vision, som er: 

Vi udvikler velfærd sammen.

Vi er en involverende og kompetent organisation, der drives af at gøre en forskel for mennesker. Sammen finder vi nye veje til at sætte ressourcer i spil og fremme menneskers uafhængige liv.

Vores relationer er præget af nærvær, ansvarlighed og respekt.

Hvem er vi

Team SOSU-Uddannelse er et team med i alt 8 fagligt dygtige og engagerede medarbejdere, inklusiv dig!

Team SOSU-Uddannelses fælles opgave består i at rekruttere egnede kandidater til hhv. Social- og Sundhedsuddannelserne. Vores mål er at understøtte, at ca. 75 % af de ansatte elever gennemfører deres SOSU-uddannelse hos os i Senior og Omsorg.

Det gør vi bl.a. ved at have en smidig og effektiv administration af elevforløbene, så du kommer til at indgå i et team, hvor vi løbende drøfter, om vi kan optimere vores arbejdsgange, så eleverne i sidste ende får den bedst mulige oplevelse af at være ansat i Senior og Omsorg.

Det samlede Team SOSU-Uddannelse består af to personaleadministrative medarbejdere, fem uddannelseskoordinatorer, en læringsbuddy og en leder. Vi arbejder tæt sammen i teamet på kryds og tværs og har derudover tætte samarbejdsrelationer med vores HR-team, lønafdelingen i kommunen og SOSU-Nord-skolen.

Dine opgaver i Team SOSU-Uddannelse

  • Lave stillingsopslag og udfærdige uddannelsesaftaler for Social- og Sundhedshjælper-elever
  • Oprettelse af nye elever i elevsystemet EduAdm og i lønsystemet SD
  • Søge om voksenlærlingerefusioner for elever, som er berettiget hertil
  • Føre kontrol med udbetalte AUB-refusioner
  • Foretager journalisering i vores eDoc-system
  • Opdatere EduAdm med data ved nye brugere, nye ledere mv.
  • Ad hoc opgaver i forhold til administration af Social- og Sundhedshjælperelever

Vores forventninger til dine faglige kompetencer

  • Du er uddannet assistent inden for kontor og administration
  • Kendskab til personaleadministrative systemer, eDoc, Diaform m.m.
  • Kendskab til overenskomster for ældre- og sundhedsområdet
  • Gode digitale kundskaber og interesse for at arbejde med digitale systemer
  • Er god til at kommunikere både skriftligt og mundtligt med kollegaer, ledere og eksterne samarbejdspartnere

Personlige kompetencer

  • Ser forandringer som en del af hverdagen og kan udfordre vante tankegange
  • Er et positivt menneske, der spotter muligheder frem for begrænsninger
  • Du har fokus på at spille andre gode, og du bidrager aktivt til et godt arbejdsmiljø
  • Du kan prioritere dine opgaver og er struktureret omkring dem og er god til at koordinere
  • Vi går til udfordringer med et smil på læben, så vi håber, at du også kan være uhøjtidelig omkring dig selv og os andre

Hvad kan vi tilbyde dig

  • Gode udviklingsmuligheder såvel fagligt som personligt
  • Fleksibilitet i hverdagen
  • Masser af støtte i de opgaver, du skal oplæres til. Du skal dele kontor med en anden personaleadministrativ kollega, som løser lignende opgaver for Social- og Sundhedsassistentelever
  • En god arbejdsplads med fagligt dygtige og engagerede kolleger, hvor der er plads til humor, og hvor vi hjælper hinanden - også når der er travlt
  • Stillingen er tidsbegrænset i perioden 1. marts 2024 til 28. februar 2025.

Arbejdsstedets adresse:  Senior og Omsorg er placeret i Hammer Bakker, Storemosevej 19, 9310 Vodskov

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte teamleder Cecilie Marie Lodal Vestergård på tlf. 2520 1420.  

Vi forventer at holde samtaler onsdag den 24. januar 2024 på Storemosevej 19, 9310 Vodskov.                          
 
Ansøgningsfrist er den 14. januar 2024.

Løn- og ansættelsesvilkår
Efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

I Aalborg Kommune tror vi på, at mangfoldighed skaber værdi, og vi bruger det potentiale, der ligger i forskelligheden til at løse vores kerneopgave endnu bedre. Vi behandler alle vores medarbejdere ligeværdigt, og opfordrer alle til at søge stillingen – uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold. 

Vores arbejdsplads – kom med på en fantastisk rejse  
Som medarbejder i Aalborg Kommune bliver du en del af et stærkt fællesskab, der tæller 16.000 kollegaer og som hver dag udvikler sig sammen for at skabe de bedste resultater for borgere, virksomheder og foreninger.    

Vores kommune – i rivende udvikling  
Aalborg vokser hvert år med flere end 1000 nye indbyggere og takket være et handlekraftigt fællesskab, der gør tingene sammen, er der de sidste årtier blevet skabt tusinder af nye arbejds- og studiepladser samt et rigt kultur- og fritidsliv.  

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Aalborg Kommune, Storemosevej 19, 9310 Vodskov

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5965164

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet